Contract neutralizare deșeuri animale tip SNCU
Contractul de neutralizare deșeuri de origine animală și non-animală tip SNCU a venit că o completare a gamei de servicii oferite de firma noastră clienților noștri. Oferim posibilitatea clienților noștri să obțînă ieftin, simplu și rapid toate actele necesare pentru intrarea în legalitate și obținerea autorizației sanitar veterinare.
Contractul de neutralizare deșeuri de origine animală este impus de legislația românească în vigoare și este o condiție principala a planului Haccp. Fără acest contract, încheiat cu o firma autorizată de Direcția Sanitar Veterinară, operatorii economici care activează în domeniul alimentației publice riscă amenzi foarte mari și chiar suspendarea autorizației de funcționare.
Legislație
Conform legislației sanitar veterinare și siguranță alimentului, operatorii economici care activează în industria alimentației publice nu au voie să arunce deșeurile de origine animală sau non-animală la gunoi ci trebuie să predea aceste deșeuri spre incinerare unei firme specializate și autorizată de ANSVSA .
Contractul de neutralizare deșeuri să impus că o necesitate datorită gradului mare de poluare, la nivel național, a apelor și a solului cu deșeuri animale sau non-animale.
Astfel orice operator economic care activează în industria alimentației publice și care prin activitatea lui generează deșeuri de origine animală și non-animală trebuie să încheie un contract de neutralizare cu o firma specializată în eliminarea acestor deșeuri. Asigurăm servicii de neutralizare deșeuri S.N.C.U categoria 3 atât în București și Ilfov cât și la nivel național.
Mai jos puteți găși informații depsre procedura de semnare a contractului de neutralizare și costurile aferente acestui contract. Pentru comenzi sau informații ne puteți contacta la numerele de telefon din secțiunea contact sau pe adresa de email.

Ce trebuie să știi ?

- Societățile comerciale care activează în domeniul alimentației publice nu pot funcționa în legalitate dacă nu au încheiat un contract de neutralizare deșeuri animaliere cu o firma autorizată
- Lipsa unui astfel de contract se traduce în amenzi care pot ajunge chiar și la 150.000 Ron și dosar penal și amendă penală dacă se constată o contaminare gravă
- După semnarea contractelor, vom elibera toate documentele necesare firmei Dumneavoastră pentru controalele efectuate de Direcția Sanitar Veterinară și Primarii
- Serviciile noastre se adresează restaurantelor de orice tip, magazinelor alimentare, supermarket-urilor, fabricilor, primăriilor, cabinetelor veterinare, etc. în general oricărui operator economic care activează în domeniul alimentației publice sau care prin activitatea să generează deșeuri animaliere
- În cazul în care nu aveți sediul în București sau Ilfov contractele se pot semna și pe email. Un reprezentant al firmei noastre se va asigura că nu întâmpinați dificultăți
Procedura de semnare a contractelor
Pentru a putea semna contractul de neutralizare este necesar să ne transmiteți datele de facturare ale firmei Dvs. și adresa exactă unde doriți să ne prezentăm pentru semnarea contractelor. Puteți transmite aceste date apăsând butonul verde “COMANDĂ SERVICIU” și completând formularul de comandă, pe email sau telefonic. În momentul în care am primit datele vom emite contractele iar în maxim 24 ore un reprezentant al firmei se va prezența la adresa specificată în comandă pentru semnarea contractelor.
Colaborând cu firma noastră aveți garanția unor servicii de calitate cu un grad ridicat de personalizare. De asemenea serviciile noastre sunt conforme cu cerințele DSV și asigura intrarea în legalitate a clienților noștri și îi protejează de amenzi sau alte situații neplăcute.